update - Ska dejta kudden

Jag tror faktiskt det är dags för mig att ta en rejäl och lång dejt med kudden.
I morgon kommer min älskade stora syster hit och vi skall byta julklappar och äta middag och bara umgås, sen ska jag öka ut mitt mitt internet kontant till månad tror jag, för säkerhets skull. Och jag är sjukt trött efter bion. jag ger er ett tips sitt inte i en biosalong i 2 timmar sen går hem och xätter er i sängen framför datorn i 1,5 timme då kommer ni få lika ont i svanslkotan som jag har, kan knappt röra mig, därför ligger jag just nu ner med en värme kudde på kotan för att den ska mjukna upp lite och sluta lipa.

                                         

GOD NATT !!

Kommentarer
Postat av: elina

fin blogg :D

2010-12-27 @ 23:32:15
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0