update - måndag

Tyvärr...

Nu vill jag ha jullov, jag är så sjukt skoltrött vilket inte är bra för då blir resultaten sämre. Men men stå ut typ  veckor och två dagar till sen är det lov :)
Idag blir det skolan, sen plugga till Engelskaprovet. Och jag ska ladda upp bilder på vad jag köpte i går och dagens outfit. Dagens OF kanske kommer om en stund efter att jag varit ute med Xavi , vi får se om jag hinner jag tror inte att jag hinner då jag ska gå om 40 minuter och ska hinna gå en bit runda med X. Så det kommer nog efter 16 tiden. För lärarna plågar oss i skolan ända till 16:00 varje dag utan Ons & Fre.
Är det ens lagligt ?


Aja skitsamma. Vi hörs senare, PUSS !

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Hej , fin blogg :)

2010-12-08 @ 15:36:32
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0