update - Filmtips

En film jag SKA se, även fast jag är super feg:)
                           
Jag är ett super fan av Hajen-filmerna, så denna kommer nog också gå hem.

Info:
En spricka i havsbotten öppnar portarna till en förhistorisk värld. Men om människan kan ta sig in, kan andra ta sig ut… Gigantiska pirayor som inte smakat människokött på två miljoner år, jagar i flock och har en omättlig aptit, sätter kurs mot Lake Victorias strand där tusentals badande ungdomar på skollov just dragit igång ett megaparty.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin blogg :D

den där filmen verkar läääskig =o

2010-12-22 @ 22:35:13
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0