update - ett stycke jullov !

                                                             ÄNTLIGEN !


Gud, va skönt det ska bli att få sova ut på mornarna.
Idag har jag hjälpt Donja att flytta, riktigt roligt, svettigt och sjukt jobbigt. Men med gott humör och trevligt sällskap går ALLT :D
Just nu sitter jag med mitt älskade Mango Tea(som tyvärr inte smakar mango för tillfället då jag har en dunder blåsa på tungan), läser bloggar och kollar facebook. Jag funderar helt seriöst på att tvätta  av sminket, dra på mig pyjamasen och dejta kudden ? Är fruktansvärt trött efter att agerat flyttkärring hela dagen. Vi kom hem till Donja 11:35 och börjar flytta 12:05 och slutade inte för än 16:57. kan ni fatta ? Under den tiden har vi suttit ner i kanske MAX 15-20 minuter. Det är ett jobb jag aldrig skulle ta och det är att jobba på en flytt firma.


Men som sagt: Nu är det ET STYCKE JULLOV! Att se framemot, med mycket blogg update's. Men nu ska jag göra mig iordning för en låååång och underbar dejt med kudden. Hoppas ni får en fin och sovig natt. Så hörs vi i morgon.

Puss & Godnatt!



Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0