update - Två bruna lagotto valpar

Ja det är precis som det låter.
Vi har haft två bruna lagotto valpar hemma idag, Walther som är Xavis bror har varit här och busat.
Dom har verkligen busat som två galningar, dom leker ju på exakt samma sätt.
Båda leker med käftarna och Xavi han skäller ju som bara den. Men vi har haft en riktigt mysig dag. Dom kom hit vid 1 och åkte för 5 minuter sedan.
JAg har tagit bilder så det kommer komma upp om 1-2 dagar.
Dom är så groteskt lika , vi såg knappt skillnad på dom, jag råkade nstan koppla Walther förut när dom lekte i hund-gården, hahahaha!

Men som sagt bilder kommer.



                                                                                                          

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0