update - The Reef here i come

Halloj,

det har inte varit så mycket bloggande den senaste tiden för jag lägger all min tid på min lilla prins, försöker få honom 100% rumsren och 100% väluppfostrad.
Så bloggen läggs väl på fyllan då och då. Men det är sånt som kommer och det får ni tyvärr stå ut med.
Tack alla som skickade mail och grattade mig på min namnsdag :)
uppskattas verkligen.

Över till det som komma skall,
I morgon drar jag till Danmark, landet som jag är lite smått förälskad i. Men snälla fråga inte varför för jag har inget svar på de ;)
iaf, vi ska vara där över natten och vi ska bo på : The Reef hotellet. Vilket betyder mycket bad , och vem älskar att bada ? JAAAG :)
sen när vi kommer hem på torsdag ska jag slänga in bilder vi tagit, sen så ska jag skicka in den lovade bildbombem med shopping bilder och annat skoj , pool bilder och annat :)
                   

frågan är hur jag ska klara mig utan min bäbis?
kommer gråta mig till söms,! nej då det kommer gå fint.
Har börjat ensamhets träna honom och det går toppen bra så nu får ju mamma mer tid i mon att göra det och träna på allt annat som ska tränas på.
Nej nu ska jag föra över lite ny musik till mobilen sen ska jag duscha och raka benen.
HÖRS NÄR JAG ÄR TILLBAX FRÅN DANMARK !


                                                                                                          

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0