update - Svar på kommentar

Jag har vart inne på blogg.se en stund och bara haft det öppte, så uppdaterade jag sidan och då hade det ploppat in en kommentar.
Så jag tänker svara på hennes fråga/or i ett inlägg.



Svar: Tjena Nina, roligt att du kommenterar.

Ja du.. Måste nog säga Team Edward eller team Edward utan tvekan. Om man står inför valet : vampyr eller varulv, då tar man ju lätt vampyr.
Sen är Edward snyggare oxå ! ;P hahahahahaha.
okej svar på fråga nummer två. Nu tror ni väl att det kommer vara Edward pga. det ovan men nää för Carlisle är snyggast i Twilight filmerna.

(sjukt dålig bild)
Men iaf.
Dr Carlisle Cullen ( DR. Huggtand som Jacob kallar honom)

okej Edward (Rob) är oxå grymt snygg i filmerna med Carlisle är snyggast ;)
så hoppas du fick svar på dina frågor !



Nu till er läsare:

                                     TEAM EDWARD ELLER TEAM JACOB ?




                                                                                                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0