update - Skolan strax

Jajamen, Måndag igen då :/
inte helt säker på att jag ville att helgen skulle gå så fort, hmm ? Kan man göra något för att stoppa/pausa tiden ?
Om det gick skulle jag göra det hela tiden typ. Så det kanske är bra att det inte går.
I allafall börjar 9:50 och slutar 16:00 en lång dag,  med helt okej lektioner, så jag kommer nog överleva ännu en måndag, frågan är bara om jag överlever morgondagen, 2 timmars jympa, KILL ME SLOWLY
Jympa är verkligen de ämne jag är sämst i , hatar det, så grymt tråkigt.
men men vad ska man göra, man vill ju ha betyg i det oxå så då får man kämpa röven av sig.
bloggar mer när jag kommer hem.

                




Rasmus Seebach , helt klart bäst just nu !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0