update - Ny kategori:

i call it: Gissa kändisen !

Ni fattar nog vad det går ut på, jag slänger in en bild som är totalt redigerad, som censurerad, twistad ja helt enkelt inte som bilden ska vara eller så slänger jag in en bild på en kändis som barn. För att kanske göra det lite lättare för vissa och svårare för vissa.
Och eftersom det är NI som ska gissa så kommer ni få en länking om ni svarar rätt :) Låter inte det sjukt bra typ ?
Det tycker jag iallafall, Så jag tycker att så fort första gissa kändisen kommer upp så ska ni kasta er in i kommentarernas värld och skicka iväg erat svar :)

                                                  


sprid nyheten vidare !

Kommentarer
Postat av: Jeanettej

Seebach ?

2010-08-31 @ 14:29:14

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0