update - Kort hiss&diss lista

Som jag sa och som jag lovade här kommer den ;



1.
ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA !
Finns det godare glass en Ben&Jerry's? Svar: NEJ! Absolut inte, helt underbara glassar verkligen.
Goda Tips: Half Baked, CookieDough & Caramel Chew Chew !

2. &
Dove balance therapy shampoo & conditioner !
HELT KLART BÄST FÖR HÅRET !, jag använde det en gång och jag har stora problem med tovor i håret använder produkterna en gång har aldrig haft en tova efter det !!
riktigt bra så testa om ni inte gjort det.

3.
Solen är ju helt underbar, eller värmen över huvudtaget, man blir så glad av att solen skiner eller vad säger ni?




1. Att sommarlovet är så kort ! Känns som en vecka, MER LOV ÅT FOLKET !

2. GETINGAR ! Groteska varelser. ursh ush ursh fy fy fy och blä blä blä ! Hatar dom verkligen !
Småkryp överhuvudtaget är groteska !


3. Sura människor! Finns det något värre i samhället än sura människor? Om man frågar något snäser dom av än precis som om man vore efterbliven !
Skärp er !


Synpunkter ? Maila eller kommentera !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0