update - Inte vad jag förväntat mig

Åt 7-Elevens youghurt glass när vi var i stan i går, och jag hade sett fram emot den jätte mycket. Hört att den skulle vara himmelskt god osv. men icke !
Jag är grymt miss nöjd med den. Jag la 25:- på en stor sån , och det skulle jag inte ha gjort. Glassen smakade som vilken glass som helst, ingen skillnad på den och vanlig jordgubbs glass.
Så jag rekomenderar den inte det blir alltså en fet DISS !
                                                          
Sen får du igen rån eller vad man väljer att kalla de utan du får en plast bägare,!
Dåligt av dom att inte göra reklam för att man får rån och så får man bägare.




                                                  Vad tycker ni om den?

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0