update - Home Sweet Home

IM BACK !

Egentligen - typ vem bryr sej. Men ändå, var tvungen att berätta att jag nu är hemma från trippen till danmark.
Har tagit sjuuuuukt mycket bilder. Så dom slänger jag upp senarem, och i garanterad uppdelning, kanske dag 1 & 2 eller så delar jag bara av det någon stans när jag inte pallar ladda ner bilder för en bild tar ju 7618962 år.
Det är ett minus blogg.se ni borde öka farten lite, öven om dom är högupplösta bilder, det spelar ingen roll det ska gå snabbare än 1 - 3 minuter iaf. bannor bannor !
Eller kanske att man kunde ladda upp ett helt album som tog 10-15 minuter ? Det hade varit fett najs :)

Har tänkt på en sak, björnar är groteskt fula djur, dom har ögon små som pärlor och ett gigantiskt huvud.
typ kolla denna är den inte typ vidrigt ful ?


hörs senare med bilder eller bara text.


                                                                                                                  

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0