update - Danmark/fredrikshamn 2010 del 1

Danmark 4/8-5/8 2010 !


på vägen dit hade jag sådär lagot gott om liv så jag satt och flätade jordgubbssnären.

Använde min touth mobil igen och tänker behålla den, min sony har laggt av. Surt.


Jag och Lucaz på resturangen vid lunch. Trött efter några timmars bad.


Lucaz på rsturangen i väntan på mat.


oh jag fick oxå vänta.


sen kom drickorna. stora som hus (syns inte så bra på bilden) 0,75 L om det inte var ännu mer.


den lilla resturngen  vi åt lunch på :)

Sen var det dax att bada igen :


En skön pool, man kunde titta på fiskar under vattnet, som var mellan receptionen och poolen så man såg alla som var i receptionen.


Lucaz gör sej redo för att dyyka!


Den såkallade karibiska stranden.





Fråga inte vad han håller på med ;)


Pirat skäppet.




Lucaz skjuter med kanonerna.


en av typ 300 bubbel pooler.
fint med de gröna ljuset, alla vatten var olika färgade. Lila, Gul, Grön, Blå och massa.


Jump for your life dude !


En pool med glas så man kunde kolla på dom andra som badade en tjej som precis gjort det.


Lucaz hoppade ner i den poolen tjejen ovan va i .


En glad simmare.





En liten ensam båt, tyckte riktigt synd om den.


Lucaz och villeval


cocos nötter de gott om ,  men tvekar på att dom är ät bara ;)




tycker det ser ut som att det är i typ turkiet en riktig utomlands bild ;)


on lucaz way out.




i wanna roock !!!!!!!!!




dom hade klätt på papperskorgen kläderr så den slapp frysa, men vem gjorde de i tropisk värme?


sånna här fanns det gott om, temat vca ju trotts allt medelhavet, ?




cool bild tycker jag :)


sen började ovädert,(coolaste med hela badpalatset) det blev helt kolsvart sen blev dessa lampor som blixtar och det komm ÄKTA åsk ljud och så satte dom i gång våg maskinen :)




riktiga monster vågor slog in mot "stranden"








HAHAHAHA KOLLA KILLEN I FÖNSTRET!!!!!!!!


Schteek




Hotellrums nummret.


vårt hemma gjorda kylskåp eftersom den så kallade lyxhotellet inte har råd med kylskåp får man göra de bästa av situationen.


kvällens outfit + spanien tröja och vita conves.






Såna hära små vagnar stog det över allt!

s
könaste vägg målningen.


Deras coola telefonkioskar, Sverige? Varför är vi så efter i utvecklingen ?


Jätte skruv+mutter.


promenad längst med gågatan.




tha king.


Min middag.


även en monster cola till middah =)


Dessert; Brownie, Regnbågsglass, Röda vinbär(<3), Frukt sallad och ovisspadgrädde.

Sen var det lite bad till och sen tv och sen sov vi som stockar.
mer bilder kommer i morgon från dag två :)
då kommer även en resonering av resan och possitivt och negativt... keep whating.




                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: EMMA

Är det där badhotellet i Fredriskhamn :D ?

2010-08-07 @ 12:02:12
URL: http://emmyni.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0