update - Cajsa Listar:5 bästa låtarna just nu

Då var det dax igen! :)
Två listor på en och samma dag, håller ni verkligen koll på allt? Det skiter jag i om ni gör eller ej för här kommer dom 5 ABSOLUT bästa låtarna just nu, som jag tycker alla ska ta sig tid att lyssna på:
(Klicka på dom fyra pilarna för att få helbild och se videon!!)

1;

                                            [Waka Waka - Shakira]

2;

                                       [Engel - Rasmus Seebach]

3;

                                       [If i had you - Adam Lambert]

4;

                          [Club can't handle me - Flo Rida ft. David Guetta]

5;

                                      [Teenage dream - Katy Perry]



Synpunkter ? Maila eller kommentera !

Kommentarer
Postat av: helenlarsson

bra musiksmak :)

2010-08-18 @ 22:35:41
URL: http://larssonhelen.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0