update - Cajsa Hissar: Overall mjukis dress?

Ja vad ska man kalla dessa otroligt colla plagg ?
Jag hissar dom iallafall, tycker dom ser sjukt mysiga ut , det var 2 pers. som hade sånna på båten jag blev typ avis, finns på bikbok funderar på att lägga pengar på en sånn.
Någon som vet vart dom går att köpa ?
På någon sida kostade dom över 1000 lappen, kissie bl.a. har köpt sin där, någon som vet vart?

iallafall jag tycker dom är SJUUUUUUUKT snygga ska nog köpa en.
Jag vill ha en gröön eller en gul ;)


                                                               VAD TYCKER DU:
                                                                  HISS/DISS?

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.onepiece.se/

2010-08-07 @ 20:58:42

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0