update - ska ut med Ottan !

Go'dagens bloggen!

Nu ska jag gå ut med Ottan !
Jag har inte träffat henne på hur länge som helst !
så det ska bli jätte kul!
Mycket bilder ska vi ta oxå :) ska packa med digitalkameran !
Så jag laddar upp dom oxå senare när jag kommer hem, i kväll antagligen !
Hon ringde nyss och sa att hon var klar !
Så precis så tänkte jag gå.
Men då sa hennes mamma att hon skulle städa sitt rum först, så då fick hon göra det!
Så nu väntar jag på att hon ska ringa så jag kan börja gå mot aktiviteten ! :)
SMILE ! hahahah !
inte långt och det är skönt att promenera när det är så soligt ute :)
så på med solisarna och gå ut med er!
talk to you later!

                         


                                                                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0