update - sista för idag!

- Jag går nu och lägger mig och läser om jag kan få bättre sömn i natt än i går natt tackar jag gud!
Jag hostade konstant i går natt! FRUKTANSVÄRT sov kanske 3-4 hela timmar på hela natten!
så om jag kan sova utan att hosta ihjäl mig så vore det toppen! :D
ska upp tidigt i mon ska upp till stallet och rida en sväng i morgon bitti! Så måste vara pigg om jag inte vill somna på häst ryggen!
och det tackar vi nej till!
talk to you i morgon!
    



                                                                     

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tväla och vinn ett par Converse-skor, kolla in min blogg!

2010-04-10 @ 10:46:58
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0