update - saker ni inte visste om mig !

Bästa veckodagen: Fredag & Lördag!

 

 

Humör: Trött , och lite överskots energi ;)

 

 

Favoritgodis: Lakrits & Surt :)

 

 

Är det nåt du absolut inte äter: FISKPINNAR EUUW!



Kläder just nu: mjuksdress :)

 

 

Musik just nu: NRJ - "young forever - jay Z"

 

 

Favoritsaft : Fläder :) eller grapefurit :)

 

 

Dagens längtan: MIN SYSTER MIMMI I AUSTRALIEN ! <3 hon är alla dagars längtan! <3

 

 

Hur många kuddar sover du med: 4-5

 

 

Spelar du nåt instrument: nej , har spelat gitarr :)

 

 

Dagens frisyr: toffs, ny duschat , FRESH !

 

 

Kommer du ihåg din första kärlek: ohellyeah!

 

 

Har du några homosexuella vänner: dom har inte kommit ut ur gaderoben ännu ;) så nej jag vet faktiskt inte.
om dom är det så älskar jag dom lika mycket ändå !

 

 

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jaou.

 

 

Ser du på kärleken som ett misstag: nej varför skulle jag det ? sen finns det ju förhållande som tolkas som misstag/misslyckande !

 

 

Bio eller promenad: båda :)

 

 

Dagens borde: bädda sängen!

 

Dagens fundering: hur jag och ottan ska ta oss till gunnebo i mon !

 

 

Snarkar du? fan vet jag ? tror ni jag spelar in när jag sover eller ? :P

 

 

Rädd för insekter? JAAAAAAAA! EUUW DET ÄKLIGASTE SOM NÅGONSIIN EXISTERAT!

 

 

Det här är jag bra på: PRATA :) va sötast ,

 

 

Vad vill du jobba som?  Bartender, Radiopratare eller Fotograf :)

 

 

Chips eller godis? Godis :)

 

 

Skriver du dagbok? Nej jag har ju bloggen :)

 

 

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? gills öronen ;)?

 

 

Hur många syskon har du? Jaou, Stora syster Mimmi & Linda, lillebror Lucaz!

 

 

Är du rädd för blod? Nej ;S

 

Anser du att du är stark? nej ;) no muskler alls ;) skojja ! hahaha !

 

 

Röker du? nej,

Snusar du? NOWAY ! VILL INTE LUKTA SKIT I KÄFTEN !

 

 

 
Använder du knark? varje dag, :P HAHAHHA NEJ ? SKULLE ALDRIG ENS TÄNKA TANKEN ;s

 

 

 
Kaffe eller te? tea <3

 

London eller Paris: London,

 

 

Favoritfärg: ljusa och varma färger !

 

 

 

Född: GÖTEBORG i mitt hjärta! (L)

 

Nationalitet: tyävrr 100 procent svensk !
det skulle inte sitta fel att ha lite spanskt blod ;)



                                                    


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0