update - pluggar spanska

¡Hola amigos!

sitter just nu och pluggar inför prov i morgon!
prov som dom andra hade förra veckan men jag vart sjuk, och är sjuk i denna gången med men ska dit och göra provet och så får jag gå hem senare om jag inte orkar !
men ska försöka så länge som möjligt !
knarka panodil och hostmedicin så funkar det säkert !
men nu måste jag återgå till pluggandet, känner att det behövs rejält och så ska jag hinna duscha oxå !
i morgon kan jag skriva ner lite om hur det gick på provet och kan försöka skriva lite om staden jag forskade om på spanska för er så får ni se hur "duktig" jag är !
jag tycker jag suger på att både prata och skriva, men det tycker tydligen inte läraren!
men men.... NU SKA JAG PLUGGA !
och jag lägger ner tävlingen. det som låg i var inte till mig så då är det inte lika intressant !
så vi får köra en tävling med länk i vinnst en annan gång !


                                                                                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0