update - Om jag kunde drömma !

Go' morgon bloggen !

Nu har jag ätit en rejäl frukost med min lille bror, som är hemma från fritids idag !
Sitter just nu och lyssnar på Björn Rosenström och dricker vatten!
Sitter här med huvudvärk och näsan rinner !
Gissa vem som fått en omång förkylning? (igen)
Jo Cajsa Michaela Torres Daahl !
AAARRRHG!
detta går mig fett på nerverna ! argh !
ojuste, vill be om ursäkt för att en så ursulen update igår.
jag mår inte speciellt bra och det blir inte bättre av att jag får veta att vissa inte kan läsa min blogg ?
HEJ JAG FÖRLORAR läsare, men sånt e livet !
jag får väll försöka fxa det på något sätt ?!
eller på något vänster eller kanske på något höger !



ska nu lägga mig och läsa om jag kunde drömma !
jag är helt kär i boken !
så ni får nöja er med att kolla på fernando på bilden ovan och sen vänta på nästa update !
juste, pratar med Donja i msn chats telefon!
så vi hörs väll senare !



                                                                      

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Åh, tack ska du ha. Vad snällt :)



Vad händer hos dig idag då?

KRAM

2010-04-08 @ 13:25:33
URL: http://jjossues.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0