update - magen kurrar !

Go' någonting bloggen !

Sitter just nu och lyssnar på young forever(inlägget under) och väntar på mat !
Gissa om min mage kurrar?
Jag har ätit en halv skål flingor och ett ägg på hela dagen !?
Så vid detta laget är jag både trött och hungrig !
stackars mig säger jag bara !

Nu är jag riktigt ledsen, min nya header som jag tänkte: detta kommer bli bra.
och allt gick åt helvete ?
kan inte någon där ute göra en design till mig?
Ni får kalla mig hur oteknisk som helst, men jag kan inte jag fattar inget med alla koder och all annan skit.
Då är det lika bra att överlämna det kodjobbet till någon som verkligen kan och vet hur man gör ?

orkar inte hålla ögonen öppna längre, så nu ska jag gå och vila en stund innan jag går och sätter mig för att äta kyckling i tomat och basilikasås(blä, ursh! det ska vara kött inte kyckling)




                                                        solong mina vänner !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0