update - hos Ottan !

Go' dagens bloggen !

Sitter just nu hemma hos Ottan och lyssnar på musik,
Ottan är på toa, så jag lånar datorn snabbt och skriver lite till er :)
HAHAHA, så busig jag är :P
idag har vi varit på donken, sånna tjockisar vi är :)
sen gick vi hem till henne.
Fick städa upp GAMMLA soper eftersom en viss av hennes hundar hade haft lite skoj och ätit upp gammla cigg fimpar och ätit tandkräm :)
FRESH ! naat !
inte speciellt gott.
Sen satt vi inne på hennes rum och tog kort som kommer upp sedan !
Sen gick vi ut och köpte vatten och gick runt, sen gick vi in igen och gick på toa sen hämtade vi datorn och spelade lite musik och nu sitter vi här :D
HAHAHAH vilken offer dag :P
vill ni veta en sak ?
JAG ÄR HELT KÄR I OTTANS MOBIL, :)
ska vi byta ? :)
vi hörs lite senare, 
för vi ska käka nu sen ska vi äta TÅRTA :D
mandariner och riven choklad :) GÖTT :p 

                                                                          

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0