update - härligt hungrig & trött !

Go' natt bloggen !
detta blir mitt sista inlägg för idag , im so sorry !
men jag är sjuk och behöver sova, jag vet att det är tidigt men i morgon väntar en LÅÅÅNG sovmorgon!
tänker inte gå upp ur sängen före klockan 11.
Vaknar jag innan ligger jag kvar i sängen tills klockan är 11, THATS IT !
men men , nu ska jag slänga i mig banan och mjölk :D fett gott och man blir fett trött av det ! och sen ska jag sova , kan jag inte somna ploppar jag in hörlurarna och lysnar på musik.
jaa så ser mina planer ut !
pöss, och sov så gott !


                                                                                           

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0