update - Grattis Borås Djurpark

till dom 8 nya gepard ungarna !
jag kolla nyss på nyhterna och dom pratade om att borås i dag vissade stolt upp sina nya tillskott. VÄLDIGT gulliga måste jag ju säga.
Jag är väldigt svag för djurungar, jag faller för alla små djur ungar.
djur är lixom min grej :D
men GRATTIS till er och era nya sötnosar Borås.

en söt en!
nej detta blev sista inlägget för idag, i morgon väntar en LÅÅÅÅÅNG sovmorgon, det är ändå gången jag får sova bort hela dagen det är när jag är sjuk ;D
det ser jag fram emot !
just vill tacka HANNA för att du köpte lite S märken till mig förut <3
det betyde jätte mycket.
sov så gott alla där ute !

 
                                                                                        


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0