update - foton från olika lektioner

ENJOY !



Träslöjden jag med limmet i högsta hugg ;)



Ett dagens outfit foto:
♥ Tjocktröja - Stadium, 800:-
♥ Tröja - GinaTricot, 99:-
♥ Kort kjol - H&M 49;90:-
♥ Leggins - ??? 129:-
♥ Halsduk - GinaTricot 99:- (mellandags rean för 2 år sedan)
♥ Skor - Converse, 250:- (köpta i london)


hihi, sitter på golvet i svenska salen.
Vi hade hela salen för oss själva eftersom dom andra va i datasalen.


Hahahah detta är ren och skär skämt bild !
visst är jag gullig när jag as garvar och försöker se ok ut på bild ? :P


Lilla R .


BUBBLA !


hahahaha så söt jag är :)


Det är mitt namn de &  slit INTE ut det !

                                                                    

                                                                                    

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0