update - för spelnördar



 

- alla har väll hört talas eller sett Nintendo DSi ?
Jo det är som DS lite, fast större skärm(ar) , 2 kameror massa finuliga finesser med kamerorna!
osv. osv.
OCH
DSi finns i mycket snygga färger.
Jag har varit inne på Nintendos hemsida alldeles nyss, och klickade mig in på DSi
och fick syn på dessa snygga färger,
en konstig men otroligt snygg cerisrosa och en ljus blå !
Det finns även väldigt snygga olika fodral till dom precis som till en IPhone !
denna typ:

Nu är det ju så att jag inte är en spelnörd, så jag kan inte säga att DSi är bättre än allt annat!
Jag har haft 2 helt vanliga DS Lite och så har jag Nintendo WII
och jag är jätte nöjd med båda, förutom att WII är lite jobbigt när dom cynkar av varandra !
Så det blir man lite små sur på !

Sen finns det NINTENDO DSi XL ?
helt mysko, det har 93% större skrämar än vanligt DS !
Värst vad mycket nytt nintendo kommer på?
och man hinner inte med i svängarna ?
det är ju hel läskigt, när jag köpte mitt svarta DS då var det DSlite som fanns och Wii då ?
men nu finns det 7255527497522892 st olika konsoler !
Och jag hade koll på ALLA nya spel och konsoler som kom ut, men nu är allt ett ända virrvarr !
*pust*
nej detta med spel är nog inte helt fullt min grej om jag ska vara ärlig !

För att komma till Nintendos hemsida klicka på länken nedan:
Nintendos Hemsida !

                                                                            

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0