update - en trevlig kväll med flickorna !

go' morgon bloggen !

Har nyss ätit frukost och vaknade för ett tag sedan !
jätte trött efter i gårkväll !
Va hemma hos Donja tillsammans med Ottan och vi åt grillat och skrattade ihjäl oss åt Ottan (vi har filmat så snart kommer ni förstå varför!)
Tydligen pallar inte min mage med Grillat kött så jag måde illa typ hela kvällen !
men men, sånt är livet :/
ska ladda upp alla videos och bilder från igår !
det blev typ 700 bilder på Olympia ;)
men söta va dom...

JUSTE JAG MÅSTE BERÄTTA ... MIN NOVELL I SVENSKAN ÄR KLAAR :D JIPPIE !
okej den blev klar i förrgår ;)
jag skrev den på 6 timmar c:a vilket gav resultat i 2 A4 sidor :)
duktig duktig :)
hoppas det läggs på betygen, vi har 3-4 veckor på oss och min blev klar på 6 timmar ! CAJSA GOEA DUKTIG :)
men men nu måste jag klä på mig för jag ska träffa Ottan senare antagligen :)

talk to u later !

                                                                                 

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0