update - en ny....



MOBIIL !
Nu är jag en stolt ägare till Samsung s5600 !
jag fick den 13 April, på jasminas födelsedag :)
Mamma & Pappa hade vart och köpt den när jag var i skolan...
sen när jag kom hem var dom inte hemma så jag ringde och frågade vart dom var!
då sa hon att dom var på elgiganten , och då blev jag lite misstänksam för hon hade tidigare på dagen ringt till mig på en rast i skolan och frågat vad modellen hete och vart jag hade sett den!
Sen när dom kom hem sträckte pappa fram den!
Gissa vem som blev glad ? :D
MEE !
Jag skrek ! ;) trodde inte att det var sant !
och jag är helt kär iden!
visst den hackar i vissa lägen så man inte kan trycka på någon knapp alls men då får man ta ut batteriet och så starta den igen!
funderar på att ringa till elgiganten och fråga varför den gör så ?
det har hänt 3 gånger sen jag fick den !

I LOVE MY NEW PHONE !

                                                                                     


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0