update - en kortis innan skolan !


Go' morgon Bloggen !
tänkte skriva snabbt innan jag går till skolan.
Detta blir mitt sista inlägg som snelugg, för idag runt halv 5 ska jag klippa lugg :D
JIPPIE !
hihi... JAg tror jag ska färga det brunt eller brunrött oxå! Låter najs ??

Jag har kommit på en sak!
I morgon är det en månad kvar till TALLINN !!
Vi ska ju dit med Café Gruppen den 29:de Maj , sen när vi kommer tillbaka, så har vi 5-6 dagars skola sen är det SOMMARLOV!

Nej nu måte jag sluta , ska möta Rovia :)
men vi hörs med massa bilder på allt möjligt och på min nya frisyr efter skolan och efter att jag varit hos frissan.
Ojuste, ni kanske få vänta tills i morgon, för jag jobbar en timme i kväll :)
see you later !

                                                                                        

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0