update - en bra dag !

Jag har varit med Jasse i stallet och ridit Eddy en stund!
Som jag nu ska börja göra en gång i veckan!
Jasse tog ett smyg kort på mig:

Inte jätte snällt !
Det var typ lite sluttning nerför och så höll han på men frambenet så jag lutade mig bakåt och lite åt sidan det är däröfr jag sitter så konstigt !
Eddy Peddy har skadat bakbenet ! not so good!
Men om det är fint väder till helgen då jäklar ska jag rida :) ska trava genom hela herkulesgården :D
fast inte där det är nerför då :)
det är ju så jävla mysigt att sitta uppe på hästryggen och bara njuta !
Och i uppför sätta av i hög trav och bara susa med vinden :) så jävla mysigt!
då mår jag bra !
det är sällan jag mår så bra som när jag rider !

Nej nu ska jag gå och dricka vatten kolla lite på EL Clàsico sen ska jag läsa och så ska jag gå och lägga mig !
Så detta blir sista för idag och första !
ledsen!
talk to you i morgon!


                                                              

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0