update - denna veckan är jag kär i ....



Rasmus Seebach (född den 28 mars 1980) är en dansk Artist, låtskrivare och producent som solo debut med singeln "Engel" i april 2009.

Rasmus Seebach är son till Tommy Seebach, som dog av en hjärtattack när han var 53-år. I låten "The jag" förlåter Rasmus sin far för hans alkoholhaltiga livsstil med orden "Lov mig du må ikke sige undskyld, for du har gjort mig til den jeg er".

Jag har fått leta info om Rasmus på danska wikipedia, och eftersom jag SUGER på danska så fick jag göra en översättning på google.se/translate vilket fick detta resultat -.- blå bakgrund -.-
och sen kanske texten med info är exakt som den ska eftersom google translate suger till max !
det stog t.ex. att han var sångerska -.-
men om ni håller kvar pilen på texten ett slag så kommer den danska texten upp i en liten gul ruta/popupp ruta!
då kan ni se orginalet :D

men nu till varför jag är kär i just honom denna veckan jo för hans underbara låt: Natteravn !
DEN ÄR SÅ JÄKLA SKÖN !:D
och det är inte bara den låten som är bra, Engel är oxå bra :D och massa av hans låtar, här nedan har vi Natteravn, men om ni går in på youtube och söker på : Rasmus Seebach kommer alla hans låtar upp , och gissa vad ? dom är bra och dom är på danska.
Jag har JÄVLIGT svårt för danska för jag tycker det låter sliskigt och det låter som om dom pratar med varmgröt i munnen men detta är faktiskt bra :D
GO RASMUS !




                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Anders

Ville bara säga att jag är en...... bitch ;)

http://blogg.aftonbladet.se/aceeo/2010/06/dagens-citat-rasmus-seebach



// Anders

HUMÖR -> http://blogg.aftonbladet.se/aceeo/

HUMOR -> http://blogg.aftonbladet.se/saextoon/



2010-06-25 @ 23:49:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/aceeo/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0