update - Cajsas hiss&diss lista!


Jaha ,
då var det dax igen!
Det var ett tag sedan men jag känner att nu har vi väntat nog!
Låg och knåpade på en lista i gårkväll!
och temat denna gången blir; BLANDAT!
och vi börjar med :



1. Twilight Böckerna!
MÅTSE hamna på hiss listan, Jag fick om jag kunde drömma av en kompis på påskafton och sen dess är jag helt fast i boken!
Har sagt så mycket skit om både böckerna och filmerna men vilket jag nu tar tillbax ! För det är som det står på baksidan av böckerna ; DOM ÄR VANSINNIGT BEROENDE FRAMKALLANDE !
har ju typ inte läst hela första än, men är som klistrad och det kommer jag nog vara serien ut !
Har du inte läst ? LÄS DOM NU !


2. Nya Ramlösa Blodgrape & Apelsin!
Jag har skrivit mycket gott om detta vatten det senaste i bloggen så den har en självklar plats på hiss avdelningen!
Precis som lakrits är vattnet beroende framkallande och det är så gott så man vill inte sluta dricka det !
i love grape fuit så det är inte så konstigt att jag älskar vattet !
DET ÄR SÅ GOTT!

3. Soligt & Varmt väder !
Våren har ÄNTLIGEN kommit hit till göteborg !
Nu i dag var det mellan 16-20 grader !
otroligt härligt, även fast det inte är så så känns det som om jag har fått lite färg i ansiktet !
Jag har varit ute exakt hela dagen!
I LOVE VARMT VÄDER!
nu längtar jag till sommaren!

4. Skol lov!
Det måste väll vara det BÄSTA som finns i en tonårings liv ? Att få vara ledig från skolan?
det har varit så skönt att vara ledig en vecka från skolan och det kunde gått vart en vecka till!
Som min syster i Australien dom har två veckors påsklov ! orättvist !
mer skol lov åt folket !

5. Sova!
Måste ju självklart finnas med på denna listan oxå om lov finns med !
speciellt på lov då är det extra najs att sova !
Det finns verkligen inget bättre än att få sova och drömma otroligt mysiga drömmar!
Tänk om man inte fick sova ? eller att det var meningen att vi människor inte skulle sova ?
hur skulle det då se ut?
KAOS !
jag ger tummen upp för att vi får sova !

6. Zoo Paradise !
Är oxå beroende framkallande !
Jag spelar som en NÖRD !
dom borde satt upp varnings text på facebook för detta spelet !
Jag tyckte Farmville tog över mitt liv men detta ??????
jag är helt besatt !






1. Hosta !
Det är det värsta som finns just nu!
Hosta jag har hostat konstant i 1-2 veckor !
KATASTROF !
och hostemedecin hjälper inte för så fort jag slappnar avhostar jag som en dåre!
Sov 3 timmar för några nätter sedan pga. att jag hostade !
ARGH !

2. Att tiden går så fort !
ta lovet som ett t.ex !
Hur fort har inte det gått?
Visst jag har hunnit med ganska mycket ?
Men ändå?
det känns som helg, ?
tiden borde slow down lite !

3. Sommar & Vinter tid !
Är nog det mäst patetiska som finns !
varför hålla på att ställa om klockan beroende på vilken månad det är ?
SJUKT!
Dom flesta länder i världen har lagt ner s&v tid för att dom tycker det är skit !
det borde vi oxå göra !
den tidskillnaden på en timme förstör bara livet för alla !
Man bli sur trött och grinig !
SÅ SVERIGE : GE UPP SOMMAR OCH VINTER TID !
vi lever i 2000-talet!

4. Utväxt!
efter att ha färgat håret och håret växer träder en utväxt fram !
SKABBIGT !
jag tycler själv att mitt hår är skabbigt eftersom jag har en fet utvixt !
det kan vara snyggt blont med brun utväxt men inte brun med blond(som jag har)
det är därför jag slutat ha håret utsläppt !


5. Trasig mobil !
Min mobil är ett exelmpel !
den håller på att kolapsa!
Man kan inte prata mer än 5 minuter iden utan att den lägger på!
Jag kaninte skicka eller ta emot saker via blåtanden !
och jag har inga knappar !
JAG VILL HA EN NY MOBIL !


det var listan för denna gången !


                                                                         


Kommentarer
Postat av: Fluff

Haha, twilightböckerna äger! jag älskar vampyrer^^ Ny blogg Cajsa! Besök den gärna; www.hugatree.blogg.se

2010-04-11 @ 21:59:57
URL: http://hugatree.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0