update - a good time with Ottan !


lilla ottish!


kollar på Ottans nya mobil, Samsung Touchwich tror jag den heter!


hahahah vi ser ut som offer !
ottan ser packad ut, nej vi har INTE druckit !


Ottan otroligt vackra mobil!
ni med den rosa eller röda, släng er i väggen. den svarta knäcker er på mitten ;)


friends forever ! <3


kissie x 2


snygging!


snyggingar vi är :)

älskar dej gumman <3
                                                                              



                                                                             

Kommentarer
Postat av: ottaaan pottan

Jag älskar dej oså gummzzi (L)

Vi FÖDDES snygga (a)

Puss hunny <3

2010-04-04 @ 20:17:43
URL: http://haringenblogg.blogg.se/

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0