SLUTA KLAGA !

Något jag stör mig riktigt på är alla antirynk krämer för kärringar som bara klagar över sina rynkor:
Oo, jag börjar bli rynkig, måste köpa 5224916 olika krämer som nänmer antirynk minst 4865 gånger !
Eller: Nej nu kommer dessa runkor tillbax, kan dom inte komma på något som håller dessa odjur borta ?
Och sen allt dessa , tjost , stön och suckar över dessa jävla rynkor !

Kärringar? Sluta klaga det finns folk som har det värre, kolla bara in dessa snubbar, dom kan klaga över rynkor. är det någon som ska klaga så är det dom inte ni:
















När ni ser ut som dessa kan ni komma och klaga över era rynkor, inte innan!

xoxo/Cajsa.


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0