Shakiras pinsamma konferans i veckan & Tigers väldigt osmarta telefonsamtal!





HAHAHAH KOLLA MEGA PINSAMT!!!

För er som är fan av Shakira bjuder jag på detta klipp:





Åker man fast om man lägger upp ett telefonsamtal från en kändis i sin blogg?? :O
Aja här kommer lite av högaktuelle Tiger Woods oxå:

Är inte detta så jävla pinsamt att göra såhär? Jag menar han är världskändis han borde veta detta att denna kommer att hängas ut och användas emot honom om man gör det? Hallå?! Hela världen vet om bil kraschen ? Och alla vill ju så klart veta allt allt om vad som hände, och då kommer sånt här fram! Men är man dum i huvudet(som killen verkar vara i detta fallet!!) Så får han skylla sig själv.

OSMART TIGER!!


xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0