Pappa kom in nyss:

P-*SLÅR UP DÖRREN MED NÄVEN !
J-*rycker till*
P- Blev du rädd?
J- NÖHÖ?
P- Hahah!
J- Skratta inte!
De går 2 minuer

P- Att du pallar sitta där hela dagarna !
J- ne jag fattar inte heller!
P- Sluta sitt där då!
J- men *pfff*

Hahahah aa så såg våran dusskusion ut !
Ah ? hur orkar jag sitta vid datorn hur många dar i rad som helst!
Men i mon ska jag träffa syster så då sitter jag inte vid datorn!
Och efter nyår är det slut med dator sittandet dag ut och dag in.
Då ska jag tame fan ut och röra på mig hela tiden istället !
Träna hysteriskt !
Blogga ska jag självklart göra ! (:
Jag ska inte sluta blogga och så bara för att jag ska träfa hysteriskt !
Behöver gå ner i vikt, börjar få ångest över vikten , det är hemskt :O
Väger fan mer än en elefant och ett hög hus tillsammans !
Hahaha jag har väldigt konstiga funderingar !

xoxo/Cajsa.


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0