Jobbet är att radera bilder !

Ho ho ho !
Onej ! nu blev det väll lite fel. Fel vecka på året !
Inte jul utan NYÅR !
Hahaha inte riktigt nyår än. Men snart!
I morgon är det 1 Januari 2010 ! Gud så fort tiden har gått !
Så många minnen och stunder man aldrig glömmer !
Men jag fattar inte en sak med tanken på minnen och stunder. Bloggar som kissie och amir
Hur fan orkar dom sitta och ge ut kategorier som årets fyllo, årest copycat , årets fjortis årets nsygging och sånna grejer ? Det är ju hur patetsikt som helst ?
vem bryr som om deras årets fullaste kompis lixom?

Aja nu ska vi inte kasta skit på dom! Fast dom kanske är vära det !


I går fick jag photoshop ! Gissa om jag blev glad ? Men det är jätte svårt, jag fattar typ inget ! Men man lär sej, jag har lärt mig hur man byter ögon färg (A) Hahaha ooh, va långt jag kommit på min PS resa !

Just nu ligger Mamma på min säng och raderar bilder från  min systemkamera.
Jag gav henne jobbet som bild raderare. Och det sköter hon bra !
Hahaha du kanske skall ta det jobbet mamma? Sätta upp lappar i affären : Hej ! Söker du en som raderar dina bilder från kameran ? Kontakta mig: Jeanette Daahl på : 073*******
Men bilderna måste raderas til i kväll , då det ska fotas x100 tänk vilka fina bilder det kommer bli på raketerna :O
man har ju lyckats förut ! (A)
 


Nu ska jag duscha(gjorde inte det igår kväll!)
Sen ska jag platta håret. Men först ska jag testa lite sminkningar till i kväll. Fast det får vi se hur det går. Alla mina ögonskuggor är nästan slut :( Så jag får ta en dag och gå och köpa en palett med mycket olika färger och nyanser!
Jag blir mer och mer intresserad av smink ! Jag tycker det är jätte roligt att kolla på olika sminkningar och göra egna !
Kanske ska bli make up artist ! Nej så duktig är jag deffenitvit inte !
  
                                          Hur ska ni sminka er i kväll ?
                          


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0