innan jag går mot duschen!

Jag tänkte slänga in ett snabbt blogg inlägg innan jag hoppar in i duschen!
Jag såg att Ottan gästbloggat!
Det visste jag inte om! Måste glömt o logga ut mig eller nått (a)
Aja det var bara roligt att du skrev lite lilla gumman , och sånt vill vi se mer av, eller hur ?

Visst är hon söt den lilla Ottan ?
KLART HON ÄR !

I morgon är det nyår ! Om du missat det !
Som jag inte tror att du har gjort men ändå. Hur ska du fira ?
Jag ska iaf fira med kompisar. Ska dra hem till Ottan vid 14:30 sen ska jag hem till Kalle & Eddie vid 6-7 sen ska jag träffa ottan igen 00:30 typ.!
Då jävlar ska vi fira att det är 1 januari (:
Eller hur snygging?

aja ska duscha nu man vill ju vara fräsch i mon ;)
Vi hörs i morgon bitti och gör vi inte det hörs vi hemifrån Ottan!


     



                                                           Kyss !

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0