Inlägg nr. 100

Ja då var vi uppe i 3 siffrigt !Inte så dåligt på 28 dagar eller?
Onödigt vetande! haha!

Frölunda leder mot färjestad med 3-1 ute på Ullevi . Donja ? Ska du inte hänga lite läpp nu? Så går det när man håller på fel lag?
Det var mer nödvändigt vetande!

jag tycker jag är grym som kommit upp i 100 inlägg redan! Men fler ska dom bli! MÅÅÅÅÅNGA MÅÅÅNGA fler!
Hoppas på att vi kan slå 10.000 ?
Det klarar vi lätt ! Men det komemr att ta ett tag !
Om jag ska lägga ner bloggen(som jag inte har en tanke på att göra ) Ska jag inte göra det för än jag slagit 10.000 inlägg !
Men nu ska vi inte tänka på det , då förstör vi stämingen !

Jag hade skrivit detta inlägg en gång redan! Och långt var det oxå . Men så hackade sej datorn och inlägget försvann! Så nu har jag ingen lust att skriva ientligen men jag gör det för eran skull, mina troll!

jag har något frukansvärt ont i halsen ! Om jag blir sjuk igen vet jag inte vad jag gör ! Jag ger allt för att få vara friskt på nyår ! JÄVLA förkylning!
Dö bassiller dö!
nej nu ska vi inte vara sånna mot dom så jävlarna !
Dom kan ju inte hjälpa att dom är helt sjuka eller hur?

Nej nu måste jag dra mig mot sängen (enligt mamma) eftersom jag ska träffa min sister i morgon.
Jag har väldigt svårt att ta mig upp på morgonen när jag måste gå upp. Och då är det ju bra att ha sovit länge och väl så man inte vill ligga kvar i sängen och snooza, utan går upp automatiskt !
För upp måste man , varesej man vill eller inte !
idag är en ny dag som dom gammla säger !

Nu böjar jag faktiskt bli riktigt trött, det är tack vare min fula körkyldning, brukar aldrig vara trött innan 22.00 i vaniga fall !
Bajs på förkyldning !
DET ÄR ÅRETS DISS ! att vara förkyld !
             
                                
                                                     Sov gott & dröm sött!

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0