Hiss & Diss lista!


Ja då var det dax igen (:

Denna gången börjar vi med:


1. Mögel: Är inte det något av det ÄKLIGASTE som finns ? Vi köpte en låda klementiner förut , och då var de en klementin som var helt full med mögel, den var grön luddig boll! Vidrigt ! Därför hamnar mögel på dissar listan!

2. Rått och kallt väder ! Utan snö! Som det är här i göteborg just nu, 10- och ingen snö och det blåser som F A N !! Det är inte roligt att vara ute när det är sånt här väder !

3. Ingen snö på jul och nyår ! En grön jul helt enkelt ! Jag menar hur roligt är det? Man får ingen jul känsla ALLS! Så mer behöver jag inte säga det är året största DISS en grön jul och nyår!


1. Thailand! Jag har inte varit där själv men jag vill jätte gärna åka dit ! Verkar vara hur jävla mysigt som helst!
Varmt och skönt hela tiden! Och i och med värmen hamnar Thailand självklart på HISS!


2. Hund måste vi ju bara lägga på hiss delen nu när vi ändå har temat åt julhållet. Tänk dej en stor och mysig hund bredvid dej i soffan framför brasan/tv:n ! Ooh, så mysiiigt!

3.Snön när kommer du? Vi väntar på dej!
Och en vit och kall vinter vill väll alla ha? Dåså , välkommen snön in på hiss listan!


4. Julafton! Älskar julaftons kvällen , alla är samlade i vardagsrummet i sofforna och väntar på tomten. Och när det väl knackar på dörren fylls hela rummet med en speciell känsla. När alla är glada och ger bort och tar emot, inget är så mysigt som att sitta hela stora feta släkten vid granen och få jul klappar ! En stor HISS !

5.

Julskinkan! Det är nog något av det godaste som finns ! Ingen skinka = INGEN JUL! så enkelt är det!

6
One tree hill.
Jag kan verkligen INTE leva utan denna tv serie :O jag har blivit helt beroende av den!
Så jävla bra! Då hamnar den automatiskt på min hissar lista:



7.


Va tvungen att lägga in ett musik klipp på hissar listan oxå!
David Bowies  Heros !
en så jävla skön låt !
WE CAN BE HEROS !

xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0