Hej & Välkommen hit!!

Hejsan på er! Och välkomna hit kanske man ska börja med?


Cajsa heter jag, som ni kanske redan vet.
Är 13 år och bor i Göteborg tillsammans med min familj och mina älskade kompisar!
Går i 7:an på en hel knasig skola i Mölndal ett stenkast från självaste Göteborgs Centrum.
Det jag helst sysslar på min lediga tid är Djur, Shopping, Hänga med kompisar, musik & Fotboll.
nu när vi ändå är inne på intressen så kan jag lika gärna med en gång säga att min STÖRSTA idol är Fernando Torres. Han har varit min idol i lite över 2 år? Har inte riktigt koll.
    

När det gäller musik lyssnar jag helst på: Black Eyed Peace, Takida, Petter, Kesha, Lade Gaga & Sean Kingston.
har ganska blandad musikstil.

Som vissa av redan vet, så har jag bytt från devote.se till blogg.se för jag känner mig mer hemma på blogg.se
Jag trivdes ganska bra på devote oxå, men inte alls som på blogg.se
Så jag bestämde mig för att byta till blogg.se när min blogg fyllde 1 år på devote. Vilket var 9 November.  Tyckte jag kunde ta ett lite blogg breake nu när jag byter sida , därför har jag inte börjat blogga för än idag.

Ni som kommit hit från devote. Ska veta att ni är jätte välkomna här oxå,  samma gäller er som inte läst innan, ni e lika välkomna ni!

Okej, nu för er som undrar lite angående mitt fotbolls intresse. Favorit laget är ju såklart: Liverpool. Men i landskamper är det Spanien.
Nu kanske många av er tänker: Men gillar hon inte svensk fotboll? Nej de gör jag inte! Svensk fotboll är kasst enligt mig. Jag skulle aldrig sätta mig bänkad framför tv:n med popcorn och dricka om det var en svensk fotbolls match T.ex. AIK - IFK
Svensk fotboll = SKIT!!

Här i min blogg kommer ni kunna läsa om allt jag hittar på under mina soliga och mindre soliga dagar. Ni kommer oxå kunna läsa mode, gästbloggar, musik & tv tips och mycket mycket mer.
Så det ända jag kan göra är att hålla tummarna och hoppas på det bästa.
Vilket är att ni stannar kvar här och fortsätter läsa min blogg :)

Nu har jag inte så mycket kvar att säga er. Jag tyckte detta var ett bra första inlägg?  Eller är jag helt ute och cyklar?!

Vi hörs snart igen :D


Bara för att jag är så snäll så bjuder jag på en bild på mig själv oxå :)

xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0