God jul blaja !

Ho ho ho !
Hur har eran jul afton varit ?
Min har varit helt okej !
det har varit roligt att Jasse är här och all god mat, och alla jul klappar !
Men det blir lixom tråkigare och tråkigare för varje år.
Det försvinner en person från vårat firande varje år !
Förra året försvann Michael , detta året försvann farmor, vem försvinner nästa gång ? Jasse ? Mamma ? Pappa ? Lucaz ?
Hoppas VERKLIGEN inte att vi blir färre än detta året. Hopas mer på att vi blir fler,

Nu undrar ni väll om rubriken , fråga inte varför blaja kom in i bilden, jag frågade Jasse vad jag skulle ha för rubrik och hon svarade : God jul blaja !
Så då får det väll bli så ?

just nu sitter jag och bloggar medans hon sitte roch läser i en bok jag fick i jul klapp ! 14 år tillsalu !
Den verkar skit bra, ska nog börja läsa den redan i kväll ! (Tack Jasse för den <3)



Nyss hade jag och min bror en brottnings runda ;)
Alltid lika kul att brottas med lillebror :P
Men det kom en ny överraskning killen är fett stark ! Han tog ner mig på 5 och en halv sekund :O
Måste fan börja träna mina muskler lite , jag menar en 7 åring ska väll inte vara starkare än en 13 åring eller ?
Aja vi får se hur det blir med den saken !

Jag funderar på att lägga in en ny kategori , som har med mig att göra ! Men jag har inte riktigt bestämt mig än , det ska få vara en hållnings hemlighet till februari , aötså om lite mer än två månader får ni veta vad kategorin är och varför !
Så håll i hatten för här går det undan !

nu måste jag vara lite social mot Jasse och resten av min älskade familj!
Vi hörs i morgon! Kanske senare i kväll!

åå , och god jul på er !
xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0