Förlåt för urusel uppdate !

Ja förlåt för att jag inte tagit mig tid till bloggen idag !
Jag har inte haft lust att sätta mig vid datorn för än nu mot kvällskvisten , och då har jag haft massa annat att kolla igenom som: Mail, facebook, bilddagbok, andra bloggar och såna grejer så d har lixom min fina blogg hamnat på hyllan !
Och det är jag mycket ledsen för !
Jag lovat ni ska aldrig läggas åt sidan igen .
Jag ska blogga så fort jag startar datorn så ska jag gå in på bloggen och skriva till er !
Och sen mår jag ju inte världsbäst, är fruktansvärt förkyld så jag orkade lixom inte sitta och skriva ner hela min dag i bloggen just för tillfället !

En annan anledning har varit att jag har varit borta halva dagen  , jag åkte me familjen till gunnebo och till kvarnby och tog lite krot på naturen vilket var värt att slippa blogga för. Vinter tid är det perfekta att gå ut och ta bilder i !
Jag tog massa bilder , som ni tyvärr får se i morgon , för mamma vill inte att jag sitter uppe för länge och bilderna tar ett tag att ladda över och sen tar det ett tag att ladda upp dom på bloggen oxå .
Så ni får gott vänta till i morgon .
Men det gör väll inget, jag lovar att jag ska ladda upp dom!

ååh, angående ullareds bilderna, jag glömde att jag hade med mig kameran så det blev inte så mycket bilder från ullared mer när vi var på väg hem , från fritidsgården, och dom är inte så roliga så , sitt inte och vänta på dom !


I morgon ska jag antagligen vara med Ottan , om jag mår bättre vill säga ! jag ska äntligen få träffa Calle igen :P Hennes katt ! Så söt är han, jag dör !
Ja ni ser ju själva:



nej nu ska jag sova, jag är skit trött och jag behöver sova om jag ska bli friskt någon jävla gång !
 
                                     
                                                    Vad ska ni hitta på i mon  ?


xoxo/Cajsa.


Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0