Dan före doppare dan !

Jao, som sagt då är det julafton i morgon ! (:
det är det väll ingen som har missat ? & har di glömt att köpa dom sista julklapparna, så får du tamefan göra det i morgon för middag ! (;
Jag har som tur är köpt ALLA redan, köpte dom sista idag !
Jag hade bara : Mamma , Lucaz , Pappa & jasse och köpa till, alla har fått MINST 2 var !
Så är det snart dax att klä granen ! Bara vi som är sena ute med det ?


Vi är ALLTID sena med att klä granen !
Dagen innan julafton på kvällen alltså nu, klär vi granen VARJE år!


vad har ni önskat er i jul klapp då?
Jag har önskat mig en massa saker, och hoppas att jag kommer få de mesta av det!

Killar en sånn här vill väll ni ha ?


Själv skulle jag föredra denna faktiskt !


Nej nu får jag ta och hjälpa till med granen !
Vi hörs senare om inte annat i morgon !
Bilder från Ullared & videos, kommer tidigast på annan dagen !

xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0