Dagen slut ? nää, inte redan ...? eller?

Jag ska ta och trycka på off knappen som sitter någon stans på datorn !
Men först tänkte jag slänga in en liten hälsning till er ! jag menar ni vill väll ha ett godnatt även fast vi inte går och lägger oss eller ?
För dagen är ju inte slut redn eller hur?

i morgon vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt !
Kanske vara med en kompis, mamma har fått för sig att vi ska gå ut och gå, så då får jag väll glatt gå med henne och trixxi ut !

Assa jag vet inte varför men mamma är typ sur hela tiden ? Va är det med folket nu för tiden ?
Vad man än gör/säger så blir hon sur ?
Bara för att hon har en dålig dag(allt för ofta) så ska on väll inte flippa på mig eller ? :O

Aja jag ska sätta mig och kolla på robinson med familjen (eller inte!, jag trivs i min ensamhet på mitt rum !)
Men som sagt jag ska trycka på OFF knappen nu !
Vi hörs i mon , sov gott på er alla troll där ute någon stans i världen !



xoxo/Cajsa.

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0