Cajsa goes Sjuk till max!

Hejhejsan!

Jag vet, man ska inte sitta uppe och vara vid datorn när man är sjuk, förlåt mamma, jag vet att du sa till mig att ligga kvar i sängen (A)
Men jag var desperat av att kolla en grej om Spaniens media till SO arbetet! Så då tänkte jag att jag lika gärna kan slänga in ett blogg inlägg?
Bra va? Två flugor i en smäll!
Eller heter det så?

Stackars flugor! Men är man ohyra så är man!
Lär er leva med det lixom!

Ja? Vad ska jag säga mer? Jag har ätit ett MEGA stort granat äpple, kommer vara mätt en vecka nu! x) jag menar det var monster stort :O

Hahaha granat äpple är gott! Speciellt när man är sjuk!

Nej nu skall jag fortsätta knarka:

och

Hahaha när man äter Mucoangin tappar man kännseln i HELA munnen :O det är jätte läskigt :P men det hjälper mot halsont!
nu ska jag krypa tillbax ner i soffan med mitt älskade Chaitea och plugg!

vi hörs i mon eller i kväll!

xoxo/Cajsa.



Bjuder på denna sötnos innan jag går:

Visst är han söt? <3

Kommentarer

Lämna tassavtryck här♥:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (bara jag som ser)

Har du blogg? Lämna gärna bloggadressen så jag kan svara på din kommentar:

Skriv ner det du hade på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0